Materiał STABILTRAK – stabilizacja podsypki

 

 

W wyniku eksploatacji infrastruktury kolejowej dochodzi do niepożądanego przemieszczania i obsuwania tłucznia kolejowego. Najczęściej dotyczy to miejsc w strefach przejściowych pomiędzy nasypem wykonanym z tłucznia, a sztywnym podłożem obiektów inżynieryjnych, w miejscach skrzyżowań torów z drogą samochodową, niepożądanych przejść przez tory, czy też w obrębie rozjazdów i łuków o małym promieniu. Negatywne oddziaływania można ograniczyć stosując materiał na bazie żywic poliuretanowych stabilizujący pryzmę podsypki.

EFEKTY ZASTOSOWANIA TECHNOLOGII:

>> płynna zmiana sztywności przy obiektach bezpodsypkowych,

>> wzmocnienie miejsc pod rozjazdami i skrzyżowaniami torów,

>> zabezpieczenie przed podrywaniem pojedynczych kamieni podczas przejazdów z dużą prędkością,

>> zabezpieczenie dróg ewakuacyjnych i awaryjnych przy torach szynowych i tunelach,

>> zabezpieczenie przed aktami wandalizmu,

>> łatwe czyszczenie przy peronach, przystankach i stacjach,

>> możliwość wykonywania prac remontowych przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości przejazdu

na sąsiednim,

>> wydłużenie czasu eksploatacji linii kolejowej/tramwajowej.

Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji o materiale STABILTRAK.

Realizacja: Agencja WMC