W wyniku eksploatacji infrastruktury kolejowej dochodzi do niepożądanego przemieszczania i obsuwania tłucznia kolejowego. Najczęściej dotyczy to miejsc w strefach przejściowych pomiędzy nasypem wykonanym z tłucznia, a sztywnym podłożem obiektów inżynieryjnych, w miejscach skrzyżowań torów z drogą samochodową, niepożądanych przejść przez tory, czy też w obrębie rozjazdów i łuków o małym promieniu. Negatywne oddziaływania można ograniczyć stosując materiał na bazie żywic poliuretanowych stabilizujący pryzmę podsypki.
EFEKTY ZASTOSOWANIA TECHNOLOGII:
>> płynna zmiana sztywności przy obiektach bezpodsypkowych,
>> wzmocnienie miejsc pod rozjazdami i skrzyżowaniami torów,
>> zabezpieczenie przed podrywaniem pojedynczych kamieni podczas przejazdów z dużą prędkością,
>> zabezpieczenie dróg ewakuacyjnych i awaryjnych przy torach szynowych i tunelach,
>> zabezpieczenie przed aktami wandalizmu,
>> łatwe czyszczenie przy peronach, przystankach i stacjach,
>> możliwość wykonywania prac remontowych przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości przejazdu
na sąsiednim,
>> wydłużenie czasu eksploatacji linii kolejowej/tramwajowej.
Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji o materiale STABILTRAK.